Warunki zwrotu i refundacji

Komfortortho.pl Polityka zwrotów i refundacji - Sklep obuwniczy

Dziękujemy za wybranie Komfortortho.pl jako pierwszego adresu dla wysokiej jakości butów. Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem, dlatego stworzyliśmy następujące warunki, aby zapewnić sprawny proces zwrotu i refundacji zakupów obuwia w Holandii.

Okres zwrotu 30 dni

Komfortortho.pl - Sklep obuwniczy oferuje hojny 30-dniowy okres zwrotu, umożliwiający zażądanie zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania buta. Aby kwalifikować się do zwrotu, buty muszą być nieotwarte, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Wymagany jest ważny dowód zakupu.

Inicjowanie zwrotu

Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres support@komfortortho.pl. Po autoryzacji prześlemy etykietę zwrotną i szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki. Należy pamiętać, że zwroty nie mogą być przyjmowane bez uprzedniej autoryzacji.

Etykiety zwrotne dla klientów

W przypadku wadliwych produktów obuwniczych: Pobierz i wydrukuj dostarczoną etykietę zwrotną.
W przypadku reklamacji: Pobierz i wydrukuj dostarczoną etykietę zwrotną.

Okres zwrotu

Klient ma 30 dni na zainicjowanie zwrotu od dnia otrzymania produktu obuwniczego.

Akceptowane warunki zwrotów produktów

Akceptujemy zwroty nieotwartych i nieużywanych produktów obuwniczych.

Opłaty za uzupełnienie zapasów

W Komfortortho.pl wierzymy w przejrzystą politykę, dlatego za zwroty nie są pobierane żadne opłaty za uzupełnienie zapasów.

Koszty zwrotu dla klientów

W przypadku wadliwych produktów obuwniczych: brak kosztów zwrotu.
Dla klientów, którzy żałują: klienci są odpowiedzialni za koszty wysyłki zwrotnej.

Uszkodzone lub niedokładne produkty

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub niedokładny produkt obuwniczy, poinformuj nas o tym niezwłocznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres support@komfortortho.pl. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy.

Wymiana

Komfortortho.pl wymienia tylko wadliwe lub uszkodzone produkty obuwnicze. W przypadku wniosków o wymianę prosimy o skorzystanie z adresu pocztowego naszego sklepu.

Koszty naprawy

Koszty wymiany nie będą naliczane w przypadku zwrotu.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię jak najszybciej o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przelany na konto pierwotnej metody płatności. Należy pamiętać, że czas przetwarzania może się różnić w zależności od banku lub operatora karty kredytowej.

INFORMACJE KONTAKTOWE:

Nazwa sklepu: KomfortOrtho
Adres: Adama Mickiewicza 14, 05-082 Blizne Jasińskiego, Polska

✉️ - support@komfortortho.pl
💬 - Häufig gestellte Fragen
📱 - +48229214129

Od poniedziałku do piątku: 08:00 - 18:00
Sobota i niedziela: 10:00 - 16:00