Często zadawane pytania
JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Wystarczy wybrać model na stronie produktu, a następnie kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" i postępować zgodnie z prostymi krokami, aby sfinalizować zamówienie.
Przygotujemy Twoje zamówienie i powiadomimy Cię, gdy będzie w drodze!
JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień na terenie Polski wysyłka zajmuje dodatkowe 3-7 dni roboczych.
MÓJ NUMER ŚLEDZENIA NIE DZIAŁA
Pojawienie się numeru przesyłki w systemie kuriera może potrwać od 0 do 2 dni. Może się zdarzyć, że kurier zgubi zamówienie. Jeśli numer śledzenia nadal nie działa po kilku dniach, skontaktuj się z przewoźnikiem.
POTRZEBUJĘ POMOCY Z OPÓŹNIONYM ZAMÓWIENIEM
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień w Niemczech wysyłka zajmuje kolejne 3-7 dni roboczych.
Jeśli zamówienie nie dotarło po 10 dniach roboczych (w kraju), skontaktuj się z naszym zespołem, a chętnie pomożemy.
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Akceptujemy karty Visa i Mastercard.
KIEDY MOJA KARTA ZOSTANIE OBCIĄŻONA?
Natychmiast po pomyślnym zakończeniu zamówienia.
JAK BEZPIECZNE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?
Przestrzegamy najwyższych standardów branżowych w celu ochrony danych osobowych podczas procesu zakupu.
Dane karty kredytowej są szyfrowane podczas transmisji przy użyciu technologii Secure Socket Layer (SSL), która jest powszechnie stosowana w Internecie do przetwarzania płatności. Dane karty kredytowej użytkownika zostaną wykorzystane wyłącznie do sfinalizowania żądanej transakcji i nie będą przechowywane.
Wystarczy wybrać model na stronie produktu, a następnie kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" i postępować zgodnie z prostymi krokami, aby sfinalizować zamówienie.
Przygotujemy Twoje zamówienie i powiadomimy Cię, gdy będzie w drodze!
JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień na terenie Polski wysyłka zajmuje dodatkowe 3-7 dni roboczych.
MÓJ NUMER ŚLEDZENIA NIE DZIAŁA
Pojawienie się numeru przesyłki w systemie kuriera może potrwać od 0 do 2 dni. Może się zdarzyć, że kurier zgubi zamówienie. Jeśli numer śledzenia nadal nie działa po kilku dniach, skontaktuj się z przewoźnikiem.
POTRZEBUJĘ POMOCY Z OPÓŹNIONYM ZAMÓWIENIEM
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień w Niemczech wysyłka zajmuje kolejne 3-7 dni roboczych.
Jeśli zamówienie nie dotarło po 10 dniach roboczych (w kraju), skontaktuj się z naszym zespołem, a chętnie pomożemy.
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Akceptujemy karty Visa i Mastercard.
KIEDY MOJA KARTA ZOSTANIE OBCIĄŻONA?
Natychmiast po pomyślnym zakończeniu zamówienia.
JAK BEZPIECZNE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?
Przestrzegamy najwyższych standardów branżowych w celu ochrony danych osobowych podczas procesu zakupu.
Dane karty kredytowej są szyfrowane podczas transmisji przy użyciu technologii Secure Socket Layer (SSL), która jest powszechnie stosowana w Internecie do przetwarzania płatności. Dane karty kredytowej użytkownika zostaną wykorzystane wyłącznie do sfinalizowania żądanej transakcji i nie będą przechowywane.
INFORMACJE KONTAKTOWE:
Nazwa sklepu: KomfortOrtho
Adres: Adama Mickiewicza 14, 05-082 Blizne Jasińskiego, Polska
✉️ - support@komfortortho.pl
💬 - Häufig gestellte Fragen
📱 - +48229214129
Od poniedziałku do piątku: 08:00 - 18:00
Sobota i niedziela: 10:00 - 16:00