Często zadawane pytania

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Wystarczy wybrać model na stronie produktu, a następnie kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" i postępować zgodnie z prostymi krokami, aby sfinalizować zamówienie.

Przygotujemy Twoje zamówienie i powiadomimy Cię, gdy będzie w drodze!

JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień na terenie Polski wysyłka zajmuje dodatkowe 3-7 dni roboczych.

MÓJ NUMER ŚLEDZENIA NIE DZIAŁA

Pojawienie się numeru przesyłki w systemie kuriera może potrwać od 0 do 2 dni. Może się zdarzyć, że kurier zgubi zamówienie. Jeśli numer śledzenia nadal nie działa po kilku dniach, skontaktuj się z przewoźnikiem.

POTRZEBUJĘ POMOCY Z OPÓŹNIONYM ZAMÓWIENIEM

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-2 dni roboczych. W przypadku zamówień w Niemczech wysyłka zajmuje kolejne 3-7 dni roboczych.

Jeśli zamówienie nie dotarło po 10 dniach roboczych (w kraju), skontaktuj się z naszym zespołem, a chętnie pomożemy.

JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?

Akceptujemy karty Visa i Mastercard.

KIEDY MOJA KARTA ZOSTANIE OBCIĄŻONA?

Natychmiast po pomyślnym zakończeniu zamówienia.

JAK BEZPIECZNE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?

Przestrzegamy najwyższych standardów branżowych w celu ochrony danych osobowych podczas procesu zakupu.

Dane karty kredytowej są szyfrowane podczas transmisji przy użyciu technologii Secure Socket Layer (SSL), która jest powszechnie stosowana w Internecie do przetwarzania płatności. Dane karty kredytowej użytkownika zostaną wykorzystane wyłącznie do sfinalizowania żądanej transakcji i nie będą przechowywane.

INFORMACJE KONTAKTOWE:

Nazwa sklepu: KomfortOrtho
Adres: Adama Mickiewicza 14, 05-082 Blizne Jasińskiego, Polska

✉️ - support@komfortortho.pl
💬 - Häufig gestellte Fragen
📱 - +48229214129

Od poniedziałku do piątku: 08:00 - 18:00
Sobota i niedziela: 10:00 - 16:00